facebook.... säkerhet

Nån kille som inte är svensk o inte känner mej la till mej på facebook. Så jag frågade vem han va och accpeterade. Sen sa han på engelska att det va jobbig o förklara. Men skitsamma tänkte jag berätta bara. Då typ förklarade han att han har suttit 6 år i fängelse för mord. Då slutade jag svara, tänkte blocka honom men glömde, eller gick från datan. När jag kom tbx hade han skrivit att han är krimiell och har mördat inte bara en, och typ att nu är jag i fara och massa :O
Dessutom har nån kommeterat nått här på bloggen som jag inte har accpeterat. Asso fan inte för att jag egentligen tar de speciellt seriöst. Ändå liksom...!

Nu ska jag sova, godnatt :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0