det är inte svårt o spåra ip adresser... skriv era namn från början ist.

Kollade precis vart lite "anonyma" kommentarer hör hemma... Robin min vän, jag vet att de va du som kommenterade inlägget o smset till från steffi om dej. Och den andra som kommentaret anonymt kan säga sitt namn, om hon lr han vågar? Inlägget va verkligen inget illa menat mot varken johanna eller nicole. Bara att nicole va jäävlit lik johanna på den där bilden. Men kom men ditt namn så kan jag förklara ! :)

NU ska jag sova hihihihi (a)

Kommentera
Postat av: Jeanette

Förstår inte meningen med att kommentera anonymt. Är man så jävla feg är det väl bättre att inte kommentera över huvud taget? Stå för era åsikter eller håll dem för er själva!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!



PS. och precis som du skriver, det är inte särskilt svårt att spåra upp vem den anonyma är. DS.

2010-02-04 @ 20:45:21
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0