anton bästis helgesson här. :)

Hej alla läsare. Jag tänkte berätta för er om min bästavän. Hon är den som alltid finns där för en om man är lessen, vad som än har hänt finns hon där och stöttar en. Hon är den som man kan snacka med om precis allt, vad det än handlar om. Hon är den man kan skratta med, som förstår sig på min humor. Och när man är med henne så har man automatiskt kul och hur dåligt man än mådde från början så blir man genast glad när man är med henne. Hon heter Hannah Byrud och jag älskar henne. <3

Kommentera
Postat av: sofije

Sv: Det borde du absolut göra!

2010-02-13 @ 00:39:39
URL: http://inasofije.blogg.se/
Postat av: REBBAN

usch dådu får krya på dej .. hehe ja du ja vet faktiskt inte vad jag gjort för att få dom så typ legat i soffan och slappat har gett den formen . kram

2010-02-13 @ 02:17:56
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: Martina

VAAAAAAAAAKNA!

2010-02-13 @ 10:37:25

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0