äntligen igång :)

Så klar :)
Gud den här dan har verkligen varit jävlit behövlig. Skolan gick toppen, kände verkligen att de släppte inför provet på fredag. Efter skolan åkte jag och martina o solade, bara 15 minuter men bättre än dom som satt hemma idag, riight? Sen åkte vi iaf hem till henne fixade en sallad,bytte om och gick till gymmet. Va duktiga där i typ 45 min kanske, ingen aning tiden går så fort när man har kul ;) Sen bastade vi iaf i typ en timma, och plugga. Grymt mysigt. Fan de känns så skönt o ha kommit igång nu. Kommer framöver alltså att mer eller mindre träna 3 dagar i veckan. Åt iaf middag hemma hos familjen supertrevlig. Fan man kan inte vara sur där.

Shiit vilket jävla väder de är ute då? eller iaf här i stockholm, helt galet. Nu är de verkligen snöstorm. Och vet ni att de ska fortsätta så här hela februari, eller inte snöa varje dag men så här mycke snö och kallt. Liksom januari har inte varit så här kallt sen typ 1800-talet, jag driver inte. Dessutom är de en till sak jag inte fattar, den globalauppvärmningen, vart tog den vägen? De sa's ju liksom att vi i sverige inte ens skulle få nån vinter.
Nu ska jag plugga lite sen svara på era supersöta kommentarer:)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0