Flera dagar

2 dagar och 13 timmar sen jag skrev.. Fy Hannah!

Men såhär har det varit senaste dagarna. Mvg på min svenska krönika (y), dock bara VG i slut betyg men det fixar jag nästa termin. Mvg och bara 2 fel på ett svinsvårt spanska prov, ett tjockt MVG i slutbetyg där. Sen fick jag reda på idag ( efter skolan eftersom jag stannade på en fredag och lekte konstnär) att jag har MVG i bild också. Än så länge bara ett G, engelska.

Igår var jag martina,mamma,lillebror,morfar och 3 hundar i nyköping över kvällen. Det va julmarknad och öppethus på bästa ökna. Fick pussas med min älskade poooonnyy, nej han är häst faktiskt! Sen såklart träffa lite inkända lärare och sånt :) Alla bilder bor tyvärr på martinas kamera som bor i martinas hem..!

Idag slutade skoldagen med att en blåfärgburk exploderade över hela mig verkligen hela. Min tröja,mitt linne,mina skor,mina jeans,mitt hår, mitt ansikte,mina läppar och mina täänder. Det va katastrof. Har känt mig lite små sjuk sen imorse och nu på kvällen nästan feber. Inte bra.Men gör inte så mycket. Imorgon ska jag och mamma ha julbaksmys :D

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0