Pusss

Jag lägger in den här så här på kvällen, varsågoda jag delar med mig av mitt liv till mina älskae läsare.

haft sex (x)
strulat (x)
pussat någon (x)
kramat någon (x)
kört sanning eller konka (x)USCH!
tuperat håret (x)
klippt dig (x)
färgat håret (x)
ätit ditt egna bajs ( )
druckit ditt egna kiss ( )
rakat dig någonstans (x)
spelat tv-spel (x)
varit utomlands (x)
åkt flygplan (X)
åkt buss (x)
åkt tåg (x)
cyklat i regnet (X)
plattat håret (x)
lockat håret (x)
skolkat (x)
skitit i en läxa (x)
retat en lärare (x)
blivit avstängd från skolan ( )
kommit försent (x)
varit på bio (x)
blivit kallad hora (x)
varit kär (x)
haft ett förhållande (x)
blivit misshandlad ( )
bytt stil (-) räknas mina mogna blusar?
handlat i skolkafeterian (x)
ätit godis (x)
druckit läsk (x)
varit i stockholm (x)
varit i göteborg (X)
varit i skåne (X)
varit i dalarna (X)
fällt krokben (x)
varit ledsen (x)
dumpat någon (x)
blivit dumpad (x)
fått ett sugmärke (x)
gjort ett sugmärke (x)
blivit underkänd på prov ( )
duschat (x)
tagit en egobild (x)



Nej men oj här är jag ju i egen hög person!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0