Musik

Musiken räddade helt klart min kväll!
Jag och bästa Martina gjorde rean idag. Jag köpte två mogna blusar, en lång och en lite kortare. En nyårs kjol (hög) och ett par strumpbyxor. Dom där mogna blusarna är jag verkligen stolt över. Grejen är den att jag trivs så himla bra i ett par leggins och ett långt linne, precis som alla fjortisar. Men idag blev det ändring på det, duktig Hannah!

Vid två åkte vi hem till super Malin, Martinas kusin. Umgick med henne och hennes pojkvän, mysigt värre. Vad vi gjorde kan jag inte riktigt sätta fingret på men tiden rann i väg och jag diggar sällskapet.

Tyvärr förstördes min kväll lite smått när jag kom hem. Har legat i sängen och deppat i nån timme. Till slut hoppade jag upp, på med datan, play på spotify och nu är mitt humör bra igen. Idag älskar musik!!!


Nu ska jag leta på kameran och fota mina julklappar, lite sent men bättre sent än aldrig!



Så vi två.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0