Lördag

Skäääms på mig. Men det har faktiskt lite o göra med min blogg torka. Inte så mycket att skriva om. Men just nu mår jag väldigt bra. Jag känner mig relativt säker på mitt gymnasieval. Jag trivdes som fisken i vattnet på realgymnasiet i torsdags. Det är en liten skola på ungefär 200 elever. Stor skillnad till min nuvarandra där vi är runt 750 elever. Skolan ligger i liljeholmen , vilket betyder inte jätte långt bort för mig. Dessutom jätte nära Robin, vilket är bättre än BÄST! Man får 50 kr varje dag att äta lunch för på resturanger runt om skolan. Alla får en egen laptop. Dessutom kommer jag bara 3 dagar i skolan i veckan. Dom andra 2 dagarna kommer jag att vara i olika stall. 1 dag med skolans olika tränare och den andra ute på praktik stall. Känns väldigt skönt.





Nu trodde ni att inlägget va slut eller hur? Men nej ni ska får mer underhållning ;) Min fredag finns det inte så mycket att säga om. Jag hade ett praktiskt labbprov i skolan. Som gick... sådär. Sen åkte jag hem och försökte få tag på någon kul att spendera min kväll med. Men den enas mobil har gått sönder, den andra hade träning och den sista svarade inte och martina va helt upptagen md kärleken. Träningen tog ju iofs slut men ingen av oss orkade åka en halvtimme för att träffas, eller inte jag. Så vi underhöll varandra i telefonen hela kvällen och halva natten. Vi firar nämligen ett år typ nu, vänskap alltså :D


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0