Det börjar bli läskigt med vuxenvärlden

Skoldagen gick helt okej. Skrev klart krönikan, hoppas på mvg. När vi hade slutat köpte jag och martina lussebullar och drog oss to my place. Där iprincip mötte vi upp mamma och åkte vidare till liljeholmen. Letade upp Djurgymnasiumet - Stockholm. Fick verkligen inte helt övertygande information. För mig är det viktitg att jag kan läsa psykologi. Vilket jag inte kommer ha tid till i den skolan. Dessutom är mina 4 månaders praktik inte ställen jag får välja själv, vilket jag tycker är viktigt. Att verkligen själv få hitta en plats man själv tycker om. Kanske blir det ändå mitt 3e val? Imorgon blir det realgymnaiumet's öppethus. Känner mig något mer taggad på det, faktiskt. Men får se.

Nu ska jag faktiskt hjälpa till lite med middagen och sen sätta mig och rätta ett 17 sidor långt engelska häfte. Jag vill inte bli lärare!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0