Bloggjullov

Dålig uppdatering så här runt jul. Den 23e var det julafton hemma med fina bröder. Vi åt mat och öppnade lite julklappar. Fick den nya britney spears parfymen av dom, gullegrisar! På kvällen lekte jag tomte och lämnade en påse med julklappar till dom andra syskonen. Visst va jag påhittig? :) Julafton spenderade vi hos morfar. Fick massa dina julklappar bilder kommer sen. Imorse åkte jag hem till min finaste vän. Vi satte oss i bilen och påväg till örebro firade vi jul. Av henne fick jag en svinmysig tröja och två dunder fina armband. Nu är jag och vovven hos farmor. Jätte jätte mysigt :) jag älskar sveriges finaste stad, Nora. Dags att vänta på farbror och hans gravida flickvän , gull! :)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0