3D alltså!

Goderkväller!
Jag köpte det jag behövde i Nacka, vilket var en överdel tills imorgon,leggins och nylonsptrumpbyxor. Sexig tjej imorgon... Svart hög siden kjol med volang (?) och en leopardmönstrad tröja med puffärm! När vi va klara där tog vi occ hem till Märtan, rensade garderoben.  Najsigt bajsigt med en bästavän men samma storlek. Blev 2 shorts,en klänning och en tröja rikare på det. Även min garderob fick sig en genomgång av oss två idag, skönt! Middag fick det bli med min familia, lasange serverades mummsans!

Vid halv 9 tog vi oss in mot hötorget. Biooo!! Saw 3D, japp vi är galna. Usch och fy för den filmen. Så äcklig att den blir läskig. Folk som sågas mitt i tur, personer som slits i stycken och tarmar som kommer flygande mot en. Men även det var en upplevelse.

Nu är det dags för mig att plocka av sminket och outfiten... sängen är min nästa hållplats. Behöver nog sova ordentligt inför imorgon. NYÅR, taggad som en 4 åring på sin födelsedag om inte mer alltså. Shit!

Nattis :)



Är ju typ tillbaka i den här hårfärgen!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0