http://johannajosefin.blogg.se !!!


Ny grej här på bloggen! Jag kommer tipsa om bloggar jag läser, vänners bloggar eller om ni ber mig länka och jag gillar eran blogg. Vad sägs om det? Bra?dåligt? Hiss?Diss?






Den som får första länkningen är min fina vän Johanna. Hon lägger in väldigt mycket fina bilder på sig själv de gillar ju vi right?! Hon skriver mest om sin vardag vilket inte är jätte mycket och långt ifrån min eftersom hon är en av min närmsta vänner, vi går i samma skola,samma klass,har samma läxor vilket gör att vi oftas pluggar samtidigt, vi är ofta med varandra på fritiden och haha ja. Jag besöker hennes blogg minst en gång varje dag, börja med de ni också vettja!! :D

Kom till hennes blogg via bilden eller hennes namn!



Kommentera
Postat av: johanna

hiss föfaan !:D <3

2010-08-27 @ 22:31:46

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0