irriterad

Jag är rikitgt förbannad just nu...
Hur kan du överhuvetaget gå med i en grupp som handlar om en kille i sin skola som du själv tyckt synd om och dessutom när hans lillasyster har varit din egen vän sedan flera år tillbaka men inte längre. Förstår ärligt talat inte hur du tänker längre. Du är en helt annan  människa nu än när vi faktiskt va vänner på rikitgt.


Själv har jag inte kommit så långt :) Badade en stund och sen dess har jag hunnit pudra näsan lite och just nu sitter jag med en kanelbulle på huvet i underkläder, sexit visst? haha. Funderar på o bara lägga mej i sängen en stund och läsa lite ur boken som faktiskt ska vara utläst snart. Jag känner inte för att stressa :P eller ne jag gör nog iordning mej och sen hitta på nått!!

Kommentera
Postat av: REBECCA JARLHEDEN

asså helt seriöst .vafan har du med hennes liv och göra . jääävla psyko !?

snälla kan du ringa mig 0762785199 !!!!!!!

2010-04-09 @ 18:19:40

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0