SOL !!

Godmorgon :D

Va gällande min inlägg igår så tog tydligen vissa åt sig. Det behöver ni inte göra för den jag syftade på vet redan om de. jag tänker alltid stå fast vid mitt ord att varje människa har en baksida.

Jag sitte ute och äter frukost, det är rikitgt mysigt.Man känner verkligen att sommaren kommer snart :D Ska hoppa in i duschen om en stund och sen göra iordning mej. Planer för idag då.. hm.. ska nog iallefall åka och träffa frida snart vi behöver tydligen prata om en vissa person!!! Sen senare blir de nog bowling med kärleks paret och flickorna :)
Jag kom precis fram till att jag ska ha en ekorre när ajg blir stor. FYFAN va söta dom är alltså, det springer nämligen 2 st i träden framför min balkong, eller de är ju typ en hel skog men dom närmsta.  Sen sitter de en fluga i mitt oboy glas nu, ååh va jag har sommarkänslor :)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0