Tisdag

Hejsan svejsan!
Jag har ingen bra humördag idag...Så håll er långt ifrån mig om ni är allmänt irriterande. Känns som jag ändå borde ha en liten lättnad inom mig, men niix. Mina arga hormoner är på topp humör idag. Har inte så lång skoldag idag. Så efter det blir det hem och börja planera. Gud känner mej nästan nervös för att åka. Varför liksom? Jag har varit där minst 100 ggr. Ska bli jävligt skönt o komma bort från den här äckliga byhålan oxå, vet en vet alla... Jag har ju två helt underbara vänner som ska hjälpa till med det här med bloggningen. Jag har ju precis kommit ut ur en bad feeling-stund här på bloggen liksom.

Nu ska jag inte tråka ut er måste bara påminna dom som läser och besöker min blogg, som inte tycker om den. Snälla skit i o besöka den då? :O

Nu ska jag leka mvg-barn :D PUSS


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0