Sol !!

Godmorgon, min kropp känns hel knas idag. Natten har varit obeskrivlig, typ vaknat 100 ggr av olika anledningar. Nu känner jag mej typ sjuk, men skit samma. Jag trycker i mej lite droger och sen blire en underbar dag till o lägga på minnet. Ska nämligen leka med mina flickor. Känns så jävla skönt med dom, vi alla är verkligen oss själva och trivs som faan. Finns inte en tråkig stund med mina tjejer. Jag har inte bråttom iväg så ska ta en sväng med hundarna och sen göra iordning mej och dra mej mot den överlyckliga martina :D Det är verkligen rikitgt mysigt o va ute med hundarna när det är sånt här väder. Jag menar dom måste ju ut vilket väder de än är, dessutom måste dom ju röra på sej. Övervikitga hundar är inte fint, även om min lilla bebis är lite tjock men de får man vara när man är valp :)




Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0