SNÖÖÖÖÖÖ`?

Kom hem rätt sent igår. Jag,Martina,Johanna och Linnea möttes ju iallefall till IP där va iallefall maurer, hampus, anden och felix tror jag alla heter (a) Sen blev de kallt och dom gick, men sen kom iallefall nåra killar från skolan även fast jag hatar alla utom 1 hihihi. Jag och martina åkte iallefall o åt på donken och sen hem och sov. När jag vaknade i morse och kollade ut genom mitt fönster som nog aldrig varit så stort.... SNÖÖÖÖ va i helvete????? Det här har förstört hela mitt lov. Igår va året abslout mysigaste dag.

Nu sitter jag i bilen o jag och mamma ska till ikea och lite skit, najjisgt visst? :D min data dör snart, så pussiss


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0