Sjuukt taggad

Nu har vänta hela hemmets garderober och byråer upp och ner. Ett tag kände jag bara att jag ville gråta och att jag helt plöstligt aldrig köpt ett fint plagg. När man nästintill varje gång är nöjd över sina köp. Fick förslaget från min bästavän " gör om nått gammalt till nytt ". Och så fick de fan bli efter ungefär en timme i rop efter pskyisk hjälp. Nu blev förra årets avslutningsklänning, en tub klänning med en liten rosett. Låter ganska fint och gulligt visst? Är inte helt klart med outfiten inför imorgon. Ska dra mitt trista uttorkade liv till sängen och in med kroppen under täcker och huvet på kudden sen är de bara välkommna johnblund. Blir en tidig morgon imorn, ska fixas en del innan skolan.

Godnatt :D



Provsmakning... :D Sexiimama, right?


Kommentera
Postat av: Amanda

God natt

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-04-15 @ 23:57:11
URL: http://juntunens.blogg.se/
Postat av: Amanda

God natt

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-04-15 @ 23:57:12
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0