only in yours eyes

Jaha då var man uppväckt efter en underbar natt i min säng.
Hade en helt underbar kväll igår, vi skrattade till oss magont flera gånger om. Va lite barnfärbjudna och hade en planering av framtida planer. I sommar åker vi troligen på semester tillsammans, hur mysigt låter inte det? När vi spenderat ett antal timmar i thailand tog vi oss till planet hem och råkade hamna hos martina. Där blev de fulltös och massa trevliga bilder. Sen skulle martina möta upp sin man efter hans träning och vi andra flydde till ett heligt ställe. Där fick frida uppmärksamhet så det räckte och blev över, samtidigt som jag visade hur mycket jag älskar anton och johanna sprang runt och hosta "HOOOOOOOOOOOORA". Vet inte rikitgt vad klockan slagit när jag äntligen kröp ner helt ensam i min stoora säng.

Idag ska det storstädas på mitt rum, som vanligt. Sen hjälpa min tjocka mamma med lite things. Sen blir det pusskalas :D




mer bilder kommer sen :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0