I know want me ;)

HAHA ni trodde aldrig att jag skulle komma tillbaka va? Självklart har jag ju tillgång till data här oxå, hallåå vad tror ni?? :) Jag har faktiskt med mej min lilla bebis, stina här. Hon fick stanna. Hon har ju faktiskt en kompis här oxå. Jag kommer nog inte blogga mer än en gång om dagen och isf senare på kvällen eller eftermiddagen. Imorgon drar jag igång igen, ska ju ligga i hård träning 2 veckor nu ;) perfekt inför sommaren ju.

okej nu ska jag försöka leka social. Jag och ägaren ska väl snart gå ut med hundarna en sista gång. Dessutom kollar jag på wallander. Det är ju söndag och klockan är efter 9 och då är det filmtid för mej. Sov gott nu så hörs vi imorgon... Jag saknar faktiskt en viss person oerhört mycket.


Kommentera
Postat av: R

sv; okej, ha det så trevligt!:)<3

2010-04-26 @ 16:03:53
URL: http://jedefeldt.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0