Helg imorgon

Morsning korsning :D
Igår låg jag och läste mina engelska repliker i en evighet, vilket då är ungefär 3 ggr. Sen låg jag och fifinula på mitt underbara liv, som börjar gå in i väggen. Undra vad som egentligen händer när man går in i väggen, och varför man säger "gå in i väggen" , det låter ju inte speciellt smart om man säger så. Får nog ta och fråga min smarta vän Johanna idag, hon brukar kunna sånt.

Går länge i skolan idag, slutar halv 4. Stackars mej, sen blir det nog nått kul med vännerna eller så åker jag hem och lägger mej under täcket och gråter, eller njuter i solen... svår fråga de där ;)

Ha en underbar dag mina söta vänner!!

Kommentera
Postat av: MALIN

svar: det blir skolan för min del också och efteråt ska jag klippa mig :)

2010-04-15 @ 09:06:01
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: ♫ Beatrice ♫ Michael Joseph Jackson & FOTO ♥

haha, visst låter gå in i väggen väldigt korkat!^^



SV: okai, men jag tycker din design är ganska snygg =) vem ska göra din nya?

2010-04-15 @ 12:41:16
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: johanna

du frågade aldrig mig :( men här är svaret;

när man går in i väggen gör man det för att man är utarbetad.. det kan också vara att man är Utbränd,stressad och utmattningsdeprimerad . man säger gå in i väggen, för att det gör ont och man mår dåligt pågrund av det varsågooooooooood :D

2010-04-15 @ 16:43:08

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0