:$

Jag skämms över att du varit min bästavän i år. Du är äcklig, och helt enkelt för mycket. Du tror så mycket om dej själv. Kärlek finns bara på ett sätt, inte göra saker för att. Senaste tien har vi inte pratat, ändå kommer du och säger att du saknar mej. Men igår ändrades min bild helt totalt, du har gått för långt. Jag skulle inte kalla oss vänner. Du använder mitt liv för att hitta vänner och killar, du utnyttjar nått som inte finns. Du skulle behöva hjälp på nått annat ställe, för dit du sökt dej finns ingen som förstår dej. Det har gått så långt att du itne ens ser din egen utsida. Det är äckligt,Du är äcklig.....


Har sovit, så nu ska jag slänga på mej lite smink och ta mej till ip. Vill ni träffas så kom dit :D


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0