större läppar?!




Nu kör jag mitt första "tips". Och idag blir det om utisdan, närmare sakt Läpparna.


Jag använder dagligen något som heter, Miracle Lips. Det ser ut preics som ett vanligt läpsyl men förstorar även läpparna. Dom ökar läpparnas volym,former och gör konturerna starkare. Dessutom gör det läpparna mjuka och jag bara älskar det. Det gör ju liksom inte stor skillnad på direkten, men efter minst 29 dagar kommer du personligen känns skillnad. Jag har fått det här av min mamma som jobbar med det, och även säljer det. Men på marknaden tror jag den kostar runt 100-lappen.



Kommentera
Postat av: rebecca :)

vet du vart man kan köpa dom´?

me want ;)

2009-09-14 @ 21:33:31

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0