kvällen

 Jag och mammsii nyss ätit middag, rikitgt gott faktiskt. Men jag åt verkligen för mycket, noot good..!
Nu sitter jag här och väntar på att bästa vännen ska äta klart, så jag kan gå och möta honom sen. Jag sitter i mjukisdressen, rikitgt skönt. Men för o träffa honom behöver man verkligen inte vara iordnig fixad, han älskar mej iaf  ;) hahahah. Ne men jag orkar inte göra iordning mej, har typ fått nån slaks inre blödning i benet, det låter nog mer hemskt än vad det är. Men ont gör det iaf kan jag säga. Just nu pratar jag med lillebror i telefon och han kanske ska träffa mej en snabbis sen.
blir tokig, alla äter... ingen blir klar... och jag har tråkigt... hahahah


Mjukis..... :D


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0