Grattis, Hannah (;

Hooola, erat födelsedags barn här. Allt bra med er?
Jag är skit glad men hinner inte skriva så mycket. Meiling har precis åkt, vi har kollat på " män som hatar kvinnor" och så hemsk som alla säger att den är, är den verkligen inte. Klart den inte precis är rolig, jag grät lite. Men inte så att man inte kan sova själv... Innan det så var ullis, manda och linus här. Vi fikade lite och jag fick lite presenter. Sen har inte så mycket mer hänt idag. Eller jo massor har hänt, och jag vill bara säga till martina att jag älskar dej! Men inget av det som hänt kommer skrivas i bloggen. För mycket läsare, för mycket skit snack. Nu ska jag fixa liten inför imorgon, har dessutom lite o plugga till imorgon. Lägger ut nåra Bilder på det jag fått under dagen. Men det jag inte har kort på är en ny väska full med kläder, som jag fick av världens bästa syster. Men ni får bild nån annan dag !


Ansiktskräm-Mamma
Ansiktsservetter-Mamma
Sötaste hårsprayen-Mamma


Leggins-Mamma
Jacka-Mamma
Björnborg- Ullis m. familj



Tröja-Mamma
skräp- Ullis m. familj




Som sakt ar jag fått en väska och ännu mer kläder av meiling.. dessutom en kamera igår. + en mjukisdress som jag inte fick nån bra bild på  (:
godnatt

Kommentera
Postat av: JONNUS THE ONE AND ONLY

m bra att du inte nämner det i bloggen för somsagt, ALLDELES FÖR MYCKET SKITSNACK!

2009-09-11 @ 18:00:10
URL: http://superjonnus.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0