Idaag

Hej hopp! först måste jag erkänna att bloggen verkligen inte är det osm går i första hand just nu. förlåt, jag ska verkligen förska förbättre mej. Men skolan sätter höga krav nu, och jag har fyllt år det har helt enklet varit mycket. Men iaf vad har hänt idag då, jo skolan som vanligt. En helt normal dag, jag och martina åkte dit tidigt. Sen har det varit lektioner hela dagen, åt lunch på hemkunskapen. Har träffat bääästisen, flera ggr idag :D tur att vi går i samma skola nu, han håller mej verkligen glad. Om det är piss och jag verkligen inte orkar skolan mera går jag och möter honom i nån trappa lr nått nån stans. Sen är det bra igen, vääärldens bästa Jocke.Jag slutade kl 2 då åkte jag hem. Sen för en stund sen åkte jag och mamma o köpte lite presenter till min kusin, Hampus som ska döpas imorgon. Nu ska jag nog hjälpa mamma med maten, sen sätter jag väl på mej mjukisdressen möter upp martina och sen möter jocke. Tänk helt underbart ju o vara med bara dom 2.
Hörs senare, troligen innan jag går ut... PUSS



Dagens outfit:

Tröja - Gina (födelsedags present)
Skärp - MQ ( födelsedags present)
Leggins- Gina ( födelsedags present)





Facelook


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0