tiiiisdag

Godmorgon!Förlåt att jag inte skrev nått igår kväll... men när jag precis hade skrivit klart och skulle publicera så dog mitt internet, och jag hade inte orken o fixa det. Har även fått massa kommentarer som jag inte heller hann svara på, sorru.
Visst är jag uppe och klar tidigt? Jag börjar kl 8, så jag och märta kom med den underbara idé att äta frukost på skolan. Deras frukost är tydligen jätte god, har aldrig ätit den. Men det är varma baguetter och massa sånt. Eftersom vi är i skolan redan halv när vi börjar åtta, så kan vi lika gärna ta den lilla stunden i skolan. Låter det inte rätt mysigt? Jaha, vad gjorde jag igår då. Joo, jag pluggade på kvällen. Och kom fram till att jag hade mycket mer än jag trodde så. jaja, jag får väl klara mej. Sen höll jag även på med en "hemilg"sak... som ni inte får veta just nu (: secret. Idag slutar jag halv 2 rätt skönt, inte sant? efter de ska jag hem blogga och packa. Sen åker jag vidare mot globen där jag ska färga håret. ÄNTLIGEN! När det är klart hämtar mamma mej och sen ska jag åka och jobba. Så idag kommer bli en lång dag, eftersom jag även har mycket plugg o se fram emot när jag kommer hem. Men så kommer mina tisdagar se ut nu framöver. Nu ska jag fixa det sista innan skolan.... PUSS


Outfit:
Linne - Gina
Tröja - bomerang
Jeansleggins - Gina
Klackar - skovision






Facelook




Kommentera
Postat av: Anonym

Hej!

allt bra?

2009-09-01 @ 07:24:42
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin outfit :)



Ja toblerone är ju så gott, mums!!

2009-09-01 @ 12:06:04
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0