tisdag (:

Godmorgon sunshines (:
allt bra med er? Jag är så där vanligt trött, inget överspel idag. Har inte rikitgt orkat göra iordning mej idag, men liiite fin måste man u ändå vara när det är skola... Nu är det så att hela min första lekiton häner på Hampus. eller de där kanske va o ta i, men han har min mattebok i sitt skåp och han får inte glömma den. För jag kommer troligen komma nåra minuter sent. Eftersom min buss ska komma fram 8.00. Annars skulle min buss gått nu, och jag skulle vart i skolan halv åtta, det är ju inte precis kul. Aha, och vad ska jag göra idag då? joo, först skolan sen ska jag hem, blogga, och ikväll ska jag jobba (hörde ni rimmet?hah) Nu är det ju så att jag har tappat nycklarna till stallet,om jag har tur idag så hittar jag dom. Annars får vi bryta upp mitt lås. Men sorru alla älsklingar, nu r dtta inlägg slut. Jag ska fixa lite innan jag går... PUSS o hej!



Kläder :

Trasiga jeans - Gina
Tröja - Boomerang (?)
Linne (som inte syns) - HM


Kommentera
Postat av: Sandra

Godmorgon :)

Också sjukt trött idag.

Nej det är inte alls lätt att släppa ridningen. Förstår att du inte kunde det :)

2009-09-08 @ 08:23:52
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0