tillbaka... saknat mej ?;)

Morsnigkorsning...!
Ska förska skyndamej o skriva innan min datat går över till sin egen värld.
Vad har jag gjort senaste dagarna så? jo, i måndags lekte jag ju med jocke. Och sen på kvällen sov jag,hehe. Igår jobbade jag och sen va min syrra här. Och vi fick biiiig problems med fredag. Hennes kompisar ska alltid hamna i tjaffs, haha kanske o överdriva. Men iaf hon fixar det iaf. Nu ska jag till skolan, och jag är äckligt trött så den här dage kommer nog inte sluta i toppskick. Jag ska åka och sola efter skolan, sen kanske träffa en viss person. Vi får se hur det blir, jag är ingen leksak... och vi behöver verkligen prata om allt som händer mellan oss hela tiden. Skit samma nu.
Jag ska bli bättre på o uppdatera men som sakt har min data levt sitt eget liv, hmm..
Nu ska jag springa till bussen. PUSS

Juste, ska lägga ner tid i alla kommentarer ikväll, förlåt!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0