pluggpluggplugg...

Godkväll , eller vad man nu säger.
Har precis hft ett långt samtal med älskling felicia.Det började med att hon bara skulle fråga lite om provet imorgon, och slutde efter typ en timma. hahha, det är helt sjukt att vi har hur mycket som helst o prata om även fast vi är med varandra hela dagarna.
Jag har iaf pluggat lite, men måste sätta mej en stund till. Jag fick tbx min engelska uppsats i tisdags. G + typ en hel sida om vad jag ska "tänka på" hahaha vem vill gifta sej med mej ? ;)
Nu ska jag iaf lägg på en mask, och sen plugga lite. Tror mamma kommer snart, och då måste hon fix en nagel på mej. Som ebba slog av idag, haha. Blir kanske nått mer inlägg ikväll, annars hoppas vi på att jag hinner imorgon innan skolan.



Det här är typ 50% av mitt liv... pluggar alltid.


Kommentera
Postat av: Amanda

Åh.. Jobbigt med plugg.. :(

2009-09-30 @ 22:19:55
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: my

Jo samma här har inte heller skrivit



Mår bara bra - allt bra med dig? :D

2009-09-30 @ 22:26:39
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0