mååndag ... ny vecka...

Godmorgon,sovit gott? Jag har verkligen blivit dukitgt på o blogga ofta, tycker ni inte det? men hahah det har ju varit helg, och nu ska vi se fram emot en hel vecka. Men jag lovar att det ska blir bättre än förra veckan. När jag för en stund sen stog och gjorde iordning mej skickade mirre ett sms där det stog typ " jag har sett bilder på internet som är privata på dej... så du kanske borde googla på ditt namn och anmäla det..." självklart gick jag direkt in och googla på mitt namn, men såg inget konstig. Sen skrev hon "hahahahha, läs längre ner X) " och där stog det att dom smarta läser hela smset dom andra springer till datan. Så där fick vi ett till bevis på att jag verkligen inte är stockholms smartaste tjej, hahaha. Men det får jag väl ta med en nypa salt, eftersom jag enligt mej själv är bäst ;)
Nu ska jag snart gå ner till bussen, och vet ni määääärta sitter på den... JIPPPIIEE!!! hon är ju egentligen hos sin pappa men hennes kusiner kom igår så hon sov hos sin mamma.
ahaaa, vad händer idag då? skola... det enda som ska bli mysigt med idag är typ att jag ska få träffa bästavän, har inte trffat honom på hela helgen, för han har alltid fullt upp med sina tävligar hit och dit. Aldrig tid för mej , hahahah. Men om jag inte hittar på nått annat idag leker jag kanske med honom.  mysigt haa??
Hinner inte mer nu, PUSSS på er!!


Outfit of todajj:
Jeans - Gin
Tröja - hm.. systers
Linne - HM





Facelook (:


Kommentera
Postat av: Anonym

lugnt ;) <33

händer?

2009-09-07 @ 15:59:22
URL: http://kristinaacheikho.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0