lördag...

Heejhopp!
Jag vet att jag inte har skrivit nått idag men jag håller på och städar mitt rum. Men jag kände att jag behövde en liten pause. Det ser verkligen förjävligt ut där, och en av katterna tror tydligen att det är en låda... så trött på o bo med 4 katter och 1 hund ibland. Vad har jag för planer idag då... jo jag måste åka förbi högdalen och lämna nåra filmer, sen vet jag inte rikitgt faktiskt. Fabbe kanske skulle höra av sej ikväll när han kommer hem från nån tränings sak. Annars har jag verkligen inga planer, så om nån känner att ni vill leka så hör av er!! Kanske ska ta en rikitgt lång promenad med vovven, vi får se. Har ju liksom en del som snurrar runt i mitt huve, och ingen som jag riktigt kan prata med. Visst, självklart har jag ju mina vänner. Men innerst inne är det nog ingen som förstår, ingen som rikitgt tänker som mej. Jag ska svara på nåra kommentarer nu och sen fortsätta med mitt rum.
PUSS

Kommentera
Postat av: Sandra

Skönt med en paus i städningen!

Det börjar bli bättre men det blir en lugn helg nu.

Kan tänka mig att det blir mycket. SÅ du håller på med hästar? Vad roligt :)

Kram

2009-09-05 @ 16:30:44
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV: hej, tack det är jättebra med mig, själv?

hehe det elugnt, kan vara så ibland :)



Nu finns bilderna uppe från håkan hellström igår :)



Kramis

2009-09-05 @ 18:07:08
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0