Jag drogar "dreams".. gårdagens låt.

Hej hopp..!
Jag har precis fixat med mina läppar, först nån mask och sen balsam. Fick ju det av pappa och hans familj i födelsedagspresent. Juste nu kom jag på att jag ska skicka ett sms till honom o fråga hur visningen gick idag. Dom har varit och kollat på nytt hem, hahah. I älta, nån som bor där? Jag har en kompis som tränar dära, så han har sakt hur alla bussar och skit går men haha.

Aha i skolan idag iaf gjorde vi väl inget speicellt. Jag fick en hel choklad av Robin, haha snutte. Visst är han söt mot mej ? Efter skolan åkte jag direkt till stallet, red winden idag. Behövde nog rida nån annan än lilla älsklingen, men så är det när han är världens bästa. Till och med lärarna kommenterar att han inte går så bra som han går med mej som med nån annan. Men han va med oss så helt utan honom va jag inte, som tur va.
Efter ridingen va jag kvar en stund och träffade melli, gumman jag har saknat henne. Men nu ska jag iaf ta tag i pluggandet och sen fixa lite.. sen ska jag faktiskt sova. Så idag blir det nog inget mer inlägg, hörs imorgon PUSS

Fick svar från pappa, det blev tydligen inställt. Men dom ska kolla på hus på söndag... fan va skönt med hus. Hoppas bara det blir lätt för mej o ta sej till skolan där ifrån.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0