jag älskar dej, syster.

Nu är jag hemma från stallet, jag och syster är ensamma hemma. Mamma slutar typ nu och är på väg hem. Det gick bra på jobbet, gjorde det mesta själv och va ändå klar ungefär en halv timma innan jag skulle duuktigt, visst?
Sen hämtade älskade meiling mej, hon är verkligen deppig... självklart finns det en jävligt bra anledning, och jag skulle inte vilja sitta i hennes sitts. Men jag försöker muntra upp henne, men tyvärr lyckas jag inte så överdriver bra. Hon sitter just nu mittemot mej och fixar sina naglar. Och vi lyssnar på deppmusik. Vilket får mitt toppenhumör o hoppa neråt. Nu ska jag iaf lägga in en "dagens låt"... det blir nog inget mer inlägg efter det. Men imorgon börjar jag 8.10 maybe att jag hinner ett inlägg, vi får se. Efter skolan åker iaf jag och martina till farsta och sen vidare till bandhagen och springa, visst är vi duktiga? känns skönt o verkligen komma igång. Men jag kom just på att då måste jag ju skriva på morgonen, shit annars kommer min blogg ju vara död... men vadå det kan den väl inte ? haha ;)
nu ska jag fixa lite mer hära på datan sen plugga och umgås med väääärdens bästa meiling.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0