grattis (:

Heej (:
Jag har varit hemma ett tag men vi gick över till 2an och fixade lite saker. Jag ska ju jobba ikväll, så jag försöker få med mej manda. De är så äckligt tråkigt själv. Hoppas att hon hinner för hon måste vara här  typ 5 och hon slutar 4, men men vi håller tummarna! Nu ska jag sätta mej och äta o plugga lite. Vi får se om det blir nått mera idag kommer nog hem sent.

Sen är det ju så för er som inte visste att Fredde fyller år idag, Så stooort grattis till honom. Vi har verkligen tappat kontakten, vi visste typ allt om varandra förut. Och nu säger vi knappt hej i skolan längre. Jag förstår inte hur det kan bli så... men jag saknar dej, bästavän!



Han ser jätte liten ut (aa) men jag lovar,
så liten är han inte igentligen och mycket
mera wax än dära ;P


Kommentera
Postat av: Anonym

typ samma :D kram

2009-09-08 @ 15:31:15
URL: http://kristinaacheikho.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0