FREDAG

Hejhopp allt bra med er?
Själv är jag rätt trött, men hallå det är ju fredag. Jag älskar helgen, det är verkligen bästa tiden på veckan, nån annan som tycker det lr? haha. Idag försov jag mej, vaknade 3 min innan min buss gick , så jag missade den men kom ändå inte försent. På hemkunskapen idag så gjorde vi vegetarisk lasange, visst låter det äckligt? och det va verkligen bara ost,plattor och grönsaker. Men jag och martina gjorde det bästa av situationen, så våran blev lyckad iaf. Sen har det nog inte hänt så mycket mer idag.
Nu ska jag försöka plugga lite, ligger jätte mycket efter. Sen ska jag försöka hinna träffa bääästavän innan han åker till norrköping (?) tror jag det va. Han är äääntligen frisk. Jag väntar på att emil ska höra av sej oxå, jag vet inte när han slutar och jag ringde för en stund sen man han hade tydligen lektion. Hoppas han hade planerat o leka med mej ikväll, haha. Vi får se hur det blir me det. Nu ska jag svarar på lite kommentarer har inte gjort det på hela veckan, jag vet FÖÖÖÖÖÖÖLÅT!





Kommentera
Postat av: Emelie

Sv: Okej va roligt, tack min med :)



Hände ri helgen?



Kramis

2009-09-18 @ 15:22:36
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0