dagen slutade väl.. öhhm... OKEJ

Som ni vet va jag verkligen skiiit irriterad när jag kom hem. Och det pga att under dagen så har min telefon gått sönder, jag har tappat mina nycklar till stallet och det kändes liksom så fel mellan mej och märta. Dessutom har jag gått runt och irriterat mej på en söt liten   pojke i våran skola. Igentligen får han sköta sej själv, men han är liksom nått speciellt för mej, eller ne så kan jag ju inte sga när han behandlar mej som skit. aja skit samma... Nu är det ändå lite bättre, mamma har fixat en ny mobil till mej. Men jag är verkligen heeelt lost, jag trycker på fel knappar och den gör inte som jag säger. Sen skickar den fel sms till fel personer. Men jag kan lova er en sak, att det är inte jag som gör fel, det är den. Jag har faktiskt varit dukitg nu på eftermiddagen oxå, som jag sa så tog jag bort mitt smink och satte på mej mjukisdressen. Och jag har faktiskt fått liiite nytta gjort med allt plugg.
Vet ni vad jag ska göra på lördag? joo, jag och pappas familj ska på middag hemma hos ett par gammla vänner. Och innan det ska vi fira mej. Myspys (:
Nu har jag inte tid med det hära mera, ska ta nått och sen lägga mej i sängen och skicka över lite låtar och sånt. PUSSSSS och godnatt

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0