trött

Heej hopp :)
Det va jätte mysigt o bada med syskonen och martina såklart. Dom båda va små gott som galna, och helt slut efter typ en timma haha. Men usch de va en jätte konstig kille där, han kanske va runt 25 (?) och lärare så han va där med liksom fritidset. Men han hade ingen koll på sin barn, mer på mej och martina. hahhaha jag såg nog nått som jag inte va ensam om att se, men de är ju han problem.
Nu skulle jag igentligen behöva sätta mej och plugga men jag är hur trött som helst och ska nog vila en stund sen åka iväg rätt tidigt till stallet så jag hinner ta hand om min lilla älskling innan jag ska jobba. Dessutom är det desperate house wifes ikväll, de får jag verkligen inte missa.

Ne nu ska jag läsa lite bloggar sen soooova. Hörs senare.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0