torsdag.... HELG IMORGON :D

Godmorgon!
Känns som en rätt seg dag iaf morgonen än så länge. Jag och mynta är inte på humörför varandra idag hon lyssnade inte alls när vi va ute, blir så trött hon får skylla sej själv. Det är katter överallt, dom harner min plattång mina kläder, och ååh jag är allmänt irriterad. Men jag är typ aldrig dei skolan så typ längtar till skolan, haha. Efter skolan idag är det ridning, känner mej inte så jävla lockad på de heller.Har iaf kommit fram till att jag vill fortsätta rida John. Den stora hästen som jag ridit senaste tiden. Vi börjar känna varandra nu, så egentligen är de väl typ dags o byta -.- men men ... jag åker iaf direkt dit och kommer hem tidigtas halv 7.
Vad ska alla söta läsare göra idag då?
PUSSSSSSSSS

Kommentera
Postat av: Rebecca

Okej vad bra =)

2009-10-08 @ 16:40:12
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0