torsdag

Godmorgon alla söta läsare! Allt bra med er?
Själv har jag för typ första gången i mitt liv faktiskt bränt mej lite, men de kommer säkert gå över. Jag och martina låg o smsade lite igår så somnade runt halv 1 ändå inte så sent, dukitgt flicka ;)
Idag efter skolan åker jag direkt till stallet och rider lektion och tar hand om min finaste DonJohn. Jag vet inte än när jag kommer hem, inte hur heller men de är en annan sak de brukar jag lösa på plats liksom haha.

Nu ska jag faktiskt äta en youghurt, även fast de tillhör frukost och att de är vardag men man måste ändra sina vanor ibland hehe. Sen ska jag till skolan, kanske hörs under dagen... let's se!
ha en bra dag iaf allihopa.



Idag:
Leggins - Hm
Klännig - Gina
"jacka" - Gina


Kommentera
Postat av: Rebecca

Okej vad bra:D

2009-10-22 @ 16:26:41
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0