STOOOLT :D

Hejhopp gummisnopp ;)
Nu är jag hemma efter världens bästa ridning, haha. Jag är seriöst rikitgt jävla bäst!! Dit gick underbart och ändå red jag en rätt svår häst, Blacky. Men hon gick jätte fint hela lektionen. Tränade lite tre-sitts, lättridning i skritt och bara allmän sitts. Det gick toppen bra för mej och jag är jätte glad.

Skolan då? jodå de funkade väl....Men slutet av dagen va verkligen rikitgt jävla jobbigt, gick runt o va allmänt irriterad. Visst hade jag en ra andledning men ändå jag hatar o behöva vara irriterad på skit saker. De är hon som har skapat de här, fan inte vi. Sen att människor ska lägga sej i ? när dom knappt känner henne? och inte har en aning om vad som har hänt? och varför vitar avstånd. Hon får fan skärpa sig, för de här tänker jag inte stå ut med. Fick tbx min recension i svenska VG- ändå ganska bra enligt mej. Sen vare väl inget mer speicellt, har skit mycket och plugga till ett prov imorgon, som jag fick reda på att vi hade idag. Och jag har missat båda dom lektionerna och min lärare blev sur på mej  (?) dessutom var de då jag va på som sämst humör, så han fick tbx hehe.

Nu ska jag hoppa in i en dusch, sen äta nått LITET. Absolut inte mycket, och inte normalt heller utan LITE. varför ska man äta massa mat egentligen? jag klarar mej. Sen måste jag iaf som sakt plugga sen kl 8 börjar ju den nya serien "mammas pojkar"  och efter de "inlåst" så lir massa tv tittande ikväll. Men ska inte glömma bloggen (:
PUSS



SAAAAAAAKNAR SOMMAREN


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0