söndag

Inlägg under va ett behövligt inlägg, ni behöver inte läsa de om ni inte vill.
Kvällen igår blev inte så misslyckad som vi trodde, haha. Vi åkte till huddinge centrum en stund sen hem och kolla på tv och bara hade de mysigt. Vaknade imorse då skulle felicia och johanna till tomtberga och göra nått med innebandyn så jag och martina följe med dit och sen tog vi bussen hem till mej. Då fick ni ju ett inlägg av martina, visst är de bra att hon skriver oftare nu? Jag tycker hon inte ska starta en egen blogg utan skriva i min, för hon blir bara på dåligt humör när hon får de pressen. Men iaf runt 2 åkte vi till huddinge igen mötte upp felicia,johanna,frida och johanna ( aa, 2 johanna) sen åt vi på pizzan på kvarnbergsplan. Efter de gick alla hem till felicia och kollade på fel, sen lite senare kom rebecca dit oxå. Nu är jag iaf hemma och ska vara de till runt 9 för då ska jag till bandhagen och köpa choklad med mamma , mysigt va? :)
Vi hörs iaf snart igen....



Idag körde jag mitt bena och "krans"



jag och martina välkomnade hösten



Vackarste älsklingen :)



Johanna,Martina,Felicia,Frida och Johanna


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0