söndag

Godmorgon alla solstrålar, allt bra?
Jag har sovit jätte konstigt inatt typ vakna en gång i timmen, och haft jätte ont i halsen. Vilket jag fortfarande har men vi får hoppas att det går över snart. Jag vet att jag inte är ensam om o ha ont i halsen  ;) hahahahaha. Aja jag ska iaf hoppa in i en dusch nu och en göra iordning mej, känner mej verkligen inte i toppform.
Sen ska iaf jag och mamma till Kista, kul va? jag behöver ju köpa skor och lite saker. Sen kom mamma med den smarta idén om att vi skulle gå på bio. Vi både hr kännt att det har varit lite ¨små jobbigt mellan oss och sen har vi knappt hunnit träffats senaste tiden, så de ska bli jätte mysigt!
Nu ska jag äta nått är vråååålhungrig och sen hoppa in i duschen och bli en ny människa ;D
PUSSSSSSSSSS


Kommentera
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: Haha okej :) Men nu är jag här, va inte orolig! :D

Haha jag med, men jag har tyckt att det var skönt att sova ut :D

2009-10-11 @ 13:34:50
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: denise von schrowe

jadu, jaghar inge planer alls :/ får se vad som händer, själv?

2009-10-11 @ 13:57:32
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0