sista dagen innan LOOOOOOOOV!

Godmorgon!
Jag har varit klar en stund, men gick upp rätt tidigt för att jag inte visste vilken buss martina tänkte ta men nu vet jag och de är den sena, vilket betydde att jag fick mass extra tid för bloggen, tur för er va?
Igår när mamma kom hem fixade vi akut mina naglar lite, men de ser fortfarande för jävligt ut. Men nu ska jag verkligen försöka hålla dom till nästa fredag för då ska dom fixas inför glamour, rosa glitter låter inte de fint? Vi kommer att använda oss av ett rosa glitterpulver på tippen och sedan en vanligt rosa lack över resten, kanske låter sjukt i era öron men jag visar när de blir verklighet.

Idag efter skolan ska jag åka och hämta världens bästa lillebror på dagis, gissa om jag längtar efter honom?! Resten av familjen oxå såklart haha. Men efter de så åker jag hem till pappa och stannar tills imorgon. Då ska jag hem byta om och lite skit sen direkt till felicia tror jag.
Märta tycker vi ska ha mjukisdräkt idag men jag har min i väskan, skulle ändå ta med den till pappa så kanske byter under dagen haha. Nu ska jag packa lite till, men först svara på kommentarer.
PUSS


OUTFIT:
Jeansleggins - Gina
Tröja utan rygg - Gina
Kofta - meilings


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0