onsdag...

Tjo bitches... skojja bara;)
Förlåt för dålig uppdatering idag men jag och martina åkte till farsta efter skolan. Dagen har väl gott bra, inga problem missade bara en lektion. När vi slutade åkte som sakt jag och martina till farsta för att vi skulle köpa skor till mej, men det fnns inte dom jag ville ha. Så vi åt lite och sprang iväg från nåra vi inte alls ville träffa då och verkligen inte där. Men vi prickar alltid in varandra i farsta, fast vi smög lite smidigt förbi och ignorerade att dom ropade hahaha. När vi precis hade kommit hem ville en kompis att jag skulle åka till älvsjö, och umgås med honom. Men nejnej så blev de inte. Gick ist med martina hem en bit, och vad mer ska jag säga? typ inget mer har hänt idag tror jag.

Ska försöka ändra lite i desginen, vad tycks om de? men jag har ju typ aldrig tid hehe. aja, ska kolla på tv med mammiii nu. PUSSSSSS




hahaha, sjukt seriösa gympalektioner ;)


Kommentera
Postat av: Natalie

härligt :)

skolan var det idag, men men inge kul kan jag säga! :O

2009-10-07 @ 20:21:19
URL: http://nathm.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0