onsdag , 3 skoldagar kvar

Godmorgon, jag känner mej gansk pigg även fast jag hostar. Men ska gå till skolan iaf, vi har nämligen redovisning på stryketränings pass i skolan idag. Vilket betyder att vi 3 och 3 ska lede resten av klassen, genom en låt. De hära är betyg sättande och jag vill verkligen inte missa de, men kanske går hem efter de. Vi får helt enkelt se hur de blir. Efter skolan åker jag nog hem och pluggar iaf, jag skulle nog behöva skriva klart mitt so arbete idag och jag har 2 punkter kvar. Dessutom ett matte prov som jag måste börja plugga inför... bläääbläääbläää för skolan. Men nu är det vara 3 skoldagar kvar sen LOOOV! nån mer än jag som längtar massor?

Vare nån som såg desperate hosue wife igår? jag missade bara fram till första reklamen. Men den därnya familjen? vad är dom för nåra egentligen? dom är ju fett skumma? hmm....
aja nu ska jag fixa lite inför skolan, sen gå ner till bussen och möta upp martina!




Outfit "sjuk" :
Jeans - Gina
Linne - HM
Tröja - Boomerang


Kommentera
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SVAR: Tack för ditt tävlingsbidrag :)

Jag hör av mig om du är en utav dem som vinner :)

2009-10-21 @ 09:34:38
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jobbigt att hosta:(

2009-10-21 @ 16:59:15
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-10-21 @ 19:01:16
Postat av: Natalie

Okej, krya på dig! :)

Jag har varit i skolan och sedan kommit hem för att äta, inget speciellt idag ;/ dudå:)? kram

2009-10-21 @ 19:01:48
URL: http://nathm.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0