onsdag

Hej och förlåt..!
Jag har varit rätt sliten senaste dagarna, de är därför the update inte har varit så bra.
Men igår jobbade jag, och de gick faktiskt rätt bra även fast det va kallt, och mina fingrar typ förfrös. Men vafan gör man inte för dom där jävla hästarna ?haha. Dessutom har älskade Agento kommit tbx från grönbetet, han r grymt söt. Lovar att ni ska få bild på honom nästa vecka, eller torsdag.
Men nu ska jag sätta mej och plugga, är en del som ska fixas. Sen måste jag städa hemmet (: jag vill göra mamma glad!
Jag kommer säkert blogga under tiden, för jag ska använda mej av datan till ett so arbete.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0