måndag morgon!

Godmorgon alla solstrålar :D
Visst är jag vaken tidigt? jag böjrar ju 9.20 , men mamma började tydligen tidigt idag så hon väkte mej innan hon åkte vilket va vid 7. Så jag är påklädd och klar liksom. Men sitter just nu i köket och äter frukost. Har inte ätit på morgon typ sen skolan började, på en vardags asso. Efter de här ska jag springa ut med mynta, för hon ska vara själv till typ 4 idag. Men men , hon får klara sej. Sen tänkte jag sminka och göra iordning mej. Jag kör på leggins idag tror ni det är för kallt? Skulle vilja ha min svarta klackar men dom är lite förstora, men kanske fixar de på nått sätt. Nu ska jag springa ut med mynta, hörs snart puss!!

Kommentera
Postat av: Rebecca

Inte så mke :P sjdå?:)

2009-10-05 @ 17:20:02
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0