love from me !:)

shoo bitches!
Jag tittar på tjenare kungen, har ni sett den ? Jag och manda kollade på den hela tiden när vi va i skara för typ 3 år sen. Så den väcker massa minnen. Dessutom är den sjukt bra, haha :)

Jag har städat från och till hela dagen men är fortfarande inte klar, har gjort massa annat under tiden. Så jag ska fortsätta imoron känner jag. För jag behöver verkligen få ordning, men jag ska på lillebrors matchoch sen efter har vi bestämmt att vi ska göra nått efter, vad och så är inte bestämmt än. Saknar honom massor!!!
Nu ska jag och mamma äta middag och kolla på teve, hörs senare.
PUSS

Kommentera
Postat av: Natalie

mjo det gör det alltid :D kram

2009-10-17 @ 20:52:01
URL: http://nathm.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0