jobba -.-

Jag har snackat med älskade martina nu,
Som planerat så somnade jag men en viss emil ringde och väckte mej, men jag svarade inte busigt va?Han kommer bara be mej komma nån stans och jag har varken tid lr lust för de. Även om de va 100 år sen vi träffades, börjar saknar min lilla idiot ;) Men om inte vi hinner träffas innan så ska han på glamour med mej, har jag bestämmt haha. Sen tror han att jag kommer vara toppen frisk dagen efter, så vi kanske ska leka då oxå.
Fan va myysigt allt va i sommras när jag va hos honom (och en annan idiot som jag inte ens vill nämna i bloggen) typ varje dag. Första gången vi träffades efter min kväll på ung, hahaha... knaaas :P
Nu ska jag byta om sen åka och jobba, men ska åka lite tidigare så jag hinner ta hand om DonJohn, som nu för tiden är den hästen jag tar hand om lite extravarje vecka. Ni kanske får nåra kuliga kort oxå, det beror på om kameran följer med... haha

Vi hörs senare, PPPPPPPPPPuuuuuSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentera
Postat av: Neah <3 MJ

ååh tack så mycket sötnos <3

Din var super fin med <3

2009-10-27 @ 17:28:22
URL: http://linnearunermark.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

hej och tack så mkt :D allt bra här sj ?:D bloglovin ?:D

2009-10-27 @ 20:07:20
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Har tisdagen varit bra?:)

2009-10-27 @ 21:54:16
URL: http://missextra.se

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0